Neljännet kunnontestit kautta aikain asettuivat tällä kertaa Crossfit Seinäjoen sekä Seinäjoen keskuskentän maastoon. Kiitos paljon Crossfit Seinäjoelle huolenpidosta ja testien mahdollistamisesta. Hyvät puitteet löytyy kyllä näiltä lakeuksilta, jos haluaa treenata kovaa. Tälle vuodelle osui monelle velvollisuuksia muualla, joka selittää pienen laskun osallistujamäärässä. Johtokunta ei kuitenkaan ole huolestunut tai epäile eikö ensi vuonna kynnelle kykeneviä olisi taas monin verroin enemmän. Taso oli tänä vuonna mututuntumalla erittäin kova. Moni sai puristettua viimeisetkin mehut joka lajissa. Keli oli tällä kertaa todella hyvä. Aurinko paistoi ja lämpö oli siinä 20 hujakoilla eikä pilvistä tietoakaan. Hyvä viikonloppu testata kuntoa ja laulaa suvivirttä. Kolmatta kertaa jaettava "Loistokkaan liikkeen malja" -palkinto meni tällä kertaa seuraavin perusteluin. Tämä testaaja on ollut mukana alusta asti. Tulokset ovat kyllä aina nousseet ja hiponeet jo kiitettävää tasoa, mutta tänä vuonna tason nosto oli todellakin silmiä hivelevä eikä se voinut jäädä huomiotta. Palkinnon sai Tuomas Laitio, joka esimerkillään on näyttänyt sitä henkeä mitä varten kunnontestejä aluksi ruvettiinkin suunnittelemaan. Eli itsensä haastamista ja kehittämistä ilman selittelyjä. Onnittelut Tuomakselle ja kiitos kaikille osallistujille ja seuraajille! Ensi vuoteen.